vrijdag 11 januari 2013

@RJoch en de Club ICT/MMedia en Challenges..


Deze Blog is geschreven door Roeline Jochemsen .Roeline is lid van het Netwerk Werkconcept Critical Skills en is ook op twitter te vinden: @rjoch.
Dank je wel voor je bijdrage, Roeline!
 

Karin probeert mij al een jaar aan het bloggen te krijgen, heb volgens haar genoeg te vertellen. Nou deel ik die mening niet helemaal. Om de druk wat op te voeren begint ze gewoon een “Onderwijswijven ”blog en…. als ik even niet op let zit ik ineens gewoon te bloggen.

Dit is dan mijn 1e bijdrage aan het “Onderwijswijven “blog en eigenlijk aan wat voor een blog dat ook..

Op Twitter heb ik veel positieve mensen ontmoet die zich vaak geheel belangeloos inzetten om de nieuwe media onlosmakelijk te verbinden met onderwijs. Zodat het een vanzelfsprekend onderdeel wordt van het onderwijsproces. Geweldig vind ik dat.. en ik word er blij van. Heb er mijn plezier in mijn werk weer helemaal door teruggekregen en een aantal echte Twittervrienden opgedaan. Twitter kan bij mij niet meer stuk.

Maar nu wordt het ook eens tijd om zelf een stap voorwaarts te zetten.. Pff en spannend dat ik dat vind.. maar ook zo verschrikkelijk leuk.

Club van Critical Skills Challenges en ICT/Media..

Dit werd zo aangekondigd op Twitter.. een echt herenclubje. Ik maakte daar een opmerking over op… en kreeg direct de reactie om mij dan maar aan te sluiten. Nu draag ik Critical Skills een warm hart toe en denk ik dat we met de heren uit het clubje mooi onderwijs kunnen gaan maken. Er was dus de vraag of me aan wilde sluiten en ik heb dus gewoon ja gezegd.

Een mooie uitdaging voor dit jaar ik heb er heel veel zin.. ben heel benieuwd wat het allemaal inhoudt maar als je nooit instapt kom je ook nergens.. we gaan #samenopreis.

Roeline Jochemsen
Deze Blog is ook te vinden op www.onderwijswijven.nl 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten